FANDOM

Zła ręka Wisemana! Zniknięcie Chibiusy
Logo ep84
ワイズマンの魔手! ちびうさ消滅
Waizuman no mashu! Chibiusa shōmetsu
Sezon: Sailor Moon R
Reżyseria: Yūji Endō
Scenariusz: Megumi Sugihara
Reżyser animacji: Katsumi Tamegai
Premiera: 5 lutego 1994
Potwór: Brak
CHRONOLOGIA
Poprzedni: Szokująca przyszłość! Czarne ambicje Dimande'a
Następny: Narodziny Czarnej Damy, królowej ciemności

Zła ręka Wisemana! Zniknięcie Chibiusy (jap. ワイズマンの魔手! ちびうさ消滅 Waizuman no mashu! Chibiusa shōmetsu) – 38 (84) odcinek drugiej serii anime. Jego premiera odbyła się w Japonii 5 lutego 1994 roku.

Opis odcinkaEdytuj

Książę Dimande nakazuje Saphirowi przygotowanie reaktora Czarnego Kryształu w przeszłości, tak, by mogli wrócić tam i zaatakować Ziemię. Brat zarzuca mu, że Książę zapomina, co jest ich głównym celem, ten jednak nakazuje mu siłą posłuszeństwo. Obiecuje też sobie, że zdobędzie Nową Królową Serenity, co denerwuje Esmeraude.

Tymczasem Czarodziejki ze zdziwieniem zwiedzają Pałac. Zastanawiają się, co się stało ze Srebrnym Kryształem z XXX wieku. Nie wiedzą też, co z Tuxedo Mask i Sailor Moon, ale Król Endymion uspokaja je. Wkrótce też para sama zjawia się w pałacu. Duch Endymiona prowadzi całą grupę do komnaty, w której leży uśpiona Nowa Królowa Serenity. Opowiada Czarodziejkom i Tuxedo, że tuż przed atakiem Czarnego Księżyca Srebrny Kryształ zniknął w tajemniczych okolicznościach. Sailor Moon próbuje obudzić Królową swoim Srebrnym Kryształem, ta jednak nie reaguje na jego działanie. Zrozpaczona Chibiusa wybiega z pałacu. Tam znajduje ją Wiseman, unieruchamia i sprawia, że dziewczynka przypomina sobie, że to ona dotknęła Srebrnego Kryształu tuż przed atakiem, a ten zniknął. Ponadto sprowadza na nią wizje, w których wszyscy obwiniają ją o to, co zrobiła. Ona zaś uważa, że jest niewinna, a Wiseman mówi jej, iż ma rację, tylko musi to udowodnić. Chibiusa podaje mu rękę.

Saphir i Esmeraude uważają, że Dimande'a zaślepiła miłość do Serenity, a Wiseman go wykorzystuje. Esmeraude postanawia zwrócić się do Wisemana po dodatkową moc, by zabić Czarodziejki i zostać Królową. Ten najpierw roztacza przed nią wspaniałe wizje jej przyszłości, lecz później zabija ją i zmienia w smoka. Król Endymion mówi Wojowniczkom, że smok powstał z czyjegoś serca, więc muszą odgadnąć jego tożsamość. Sailor Moon używa swojego berła, by pokonać i uleczyć smoka. Po zakończonej walce Endymion mówi im, że Mała Dama zniknęła. Mędrzec zdradza, że nie zależy mu na zwycięstwie Bractwa Czarnego Księżyca, lecz na własnych interesach.

ObsadaEdytuj

GaleriaEdytuj

UwagiEdytuj

  • Polski tytuł odcinka Polsatu to Tajemnica Małej Lady.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki