FANDOM

Zamki Układu Słonecznego (ang. Solar System Castles) – zamki znajdujące się w Układu Słonecznego zamieszkiwane przez Księżniczki Układu Słonecznego.

MangaEdytuj

W akcie 41 mangi Sailor Team przemieniły się w Księżniczki Układu Słonecznego, którymi były w przeszłości. Każda z nich miała swój zamek. Zamki nazwane są od księżyca danej planety, z wyjątkiem zamku Princess Mercury i Venus. Zamek Sailor Venus był już wcześniej wspomniany (w Sailor V).

W akcie 45 Sailor Uranus, Sailor Neptune i Sailor Pluto odwiedziły swoje zamki. Każdy zamek jest wyposażony w urządzenia najnowszej generacji; każdy zamek jest również strzeżony przez Sailor Power Guardian, która jest miniaturową wersją Senshi, którą się opiekuje. Sailor Pluto powiedziała, że pamięta swój zamek. Dodała również, że wszystkie pałace były dane wszystkim Solar System Senshi (z wyjątkiem Małej Damy i Księżniczki Serenity) przez Królową Serenity, kiedy Księżniczki się urodziły.

Zamki Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Zamki były nazywane nazwą księżyca (w przypadku Marsa – dwóch księżyców), ale Merkury i Wenus nie mają księżyców, wiec pochodzenia nazw zamków różnią się od pozostałych.

Zobacz takżeEdytuj