FANDOM

Plik:Logo smstar.gif
Logo ep200

Tytuł japoński oraz zapowiedź odcinka

Zwycięstwo (jap. Usagi no Ai! Gekkou Ginga wo Terasu) - trzydziesty czwarty i ostatni odcinek serii Stars (dosłownie 200) i mianowicie ostatni odcinek anime Sailor Moon, w którym Usagi pokonuje Galaxię. Jego premieria odbyła się w Japonii 08.02.1997 .

Opis odcinka Edytuj

Nadszedł czas na ostateczną bitwę. Sailor Moon musi walczyć o przyszłość wszechświata. Dzięki Chibi Chibi zyskuje moc i przemienia się w Księżniczkę Serenity.

Galaxia jest wściekła. Przed Sailor Moon pojawia się miecz, którym ma pokonać wroga. Dziewczyna odmawia użycia broni, niestety tylko pogarsza tym sytuację, gdyż już po chwili widzimy Galaxię całkowicie owładniętą przez Chaos. Pełna nienawiści kobieta atakuje naszą bohaterkę,ale ta ogranicza się tylko do obrony. Prosi Galaxię, by przestała walczyć. Przeciwniczka twierdzi, że to byłoby oznaką słabości. Chce zniszczyć wszystkich, którzy staną jej na drodze.

Promyk Nadziei nakłania Sailor Moon do walki, mówiąc, że Galaxia nie jest już czarodziejką. Dziewczyna wciąż jednak wierzy, że uda jej się obudzić w Galaxii dobro. Po chwili przerażona Sailor Moon zauważa,że przypadkiem zraniła przeciwniczkę. Kobieta wykorzystując jej oszołomienie,niszczy jej miecz. Pod postacią miecza kryła się Chibi Chibi.

Czarodziejka z Księżyca, gdy to sobie uświadamia pogrąża się w rozpaczy. Nie zamierza jednak się poddać. Próbuje wyjaśnić Galaxii,że przez walkę nic nie osiągnie.Mówi o sile przyjaźni i miłości. Po chwili zmienia się w anioła i wspierana siłą swojego Gwiezdnego Ziarna leci w kierunku Galaxii. Jeszcze bardziej rozzłoszczona kobieta atakuje Sailor Moon, jednak nasza bohaterka mówi, że kocha ten świat. Jest pełna nadziei. W końcu dzięki swojej wierze uwalnia Galaxię spod wpływu Chaosu. Podaje jej rękę. Odmieniona Galaxia martwi się, że wyrządziła szkody, których nie da się naprawić, ale Sailor Moon ją uspokaja.

Gdy kobieta odchodzi, Czarodziejka z Księżyca zaczyna płakać. Mówi,że wcale nie jest silna. Nie może pogodzić się z tym, że została sama. Nagle słyszy za swoimi plecami głosy przyjaciółek. Odzyskały swoje Gwiezdne Ziarna i powróciły do życia. Dziewczyna widzi także Mamoru, trzymającego na rękach Chibi Chibi. Księżniczka Kakyu również otrzymała drugą szansę.

Wieczorem Three Lights wraz ze swoją Księżniczką wracają do domu, by odbudować swoją planetę. Usagi całuje się z Mamoru na tle księżyca w pełni. Wyznają sobie miłość. Odcinek kończy się wypowiedzią Usagi: "Jestem Usagi Tsukino, mam 16 lat i chodzę do 1 klasy liceum. Jestem trochę nieśmiała i rozpłakana, ale tak naprawdę jestem piękną wojowniczką o miłość i sprawiedliwość, Sailor Moon".

{| |
200.mkv snapshot 00.16 -2010.03.10 14.40.43-

Scena z odcinka

||
025

Scena z odcinka

||||
200.mkv snapshot 08.15 -2010.03.10 14.41.44-

Scena z odcinka

|}

212

Scena z odcinka

200.mkv snapshot 14.00 -2010.03.10 14.42.25-

Scena z odcinka

200.mkv snapshot 18.14 -2010.03.10 14.43.24-

Scena z odcinka

26

Scena z odcinka

Nawigacja odcinków
(Lista odcinków)
Poprzedni:
199
Seria
Sailor Moon Sailor Stars
Następny:
brak

Więcej z Fandomu

Losowa wiki